mickycromsigt.reismee.nl

Eerste uurtjes Sydney

Hallo Iedereen,

Wat leuk zeg, om te zien dat zoveel mensen mij een laatste berichtje hadden gestuurd voor vertrek op zowel reisblog, als via whatsapp. De vlucht vond ik zelf ontzettend lang duren, langer dan ik had verwacht (11 uur Amsterdam – Hong Kong, 2 uur stop in Honk Kong, 9 uur Hong Kong – Sydney). In het eerste vliegtuig zat ik naast twee Chineesjes. Zij waren gelukkig heel rustig. Tweede vliegtuig zat zoals links als rechts niemand naast me. Dat was wel chill, lekker veel beenruimte wat voor mij niet verkeerd is.
Je hoeft trouwens ook niet uitgehongerd het vliegtuig uit te stappen want je krijgt echt ontzettend veel eten. Smaakt ook nog eens goed maar kon de laatste maaltijd niet meer op. Misschien kwam dit ook wel door de spanningen want toen was ik bijna in Sydney!!
Inmiddels zit ik in het Wake Up hostel vlak bij het centraal station van Sydney. Het is een mega groot hostel met zeven verdiepingen, op elke verdieping ongeveer 15 kamers met 6 bedden erin. Vandaag ben ik even een deel van de stad gaan bezichtigen en wat dingen geregeld voor het gastgezin waar ik zondag aankom. Morgen heb ik mijn oriëntatie dag in de Work en Travel Company en krijg ik wat uitleg over werk in Australië, hoe ik mijn Australische bankrekening kan openen en nog veel meer.

Voor iedereen die wat heeft achtergelaten op de USB-stick van Vera, super bedankt!! Heel leuk om dat allemaal te lezen van jullie. Kon er niet lang mee wachten want ik was veel te nieuwsgierig.

Als ik eenmaal ben gesetteld in mijn gastgezin, laat ik weer een berichtje achter. Tot snel!!

Gr. Micky

Reacties

Reacties

Else

Micky! Goed om te horen dat je heelhuids bent aangekomen :) nog last (gehad) van een jetlag? Nu even acclimatiseren dus voor de real deal begint. Succes & geniet :)
Groetjes!

Micky

Ja, best wel last van jetlag idd. Vannacht niet goed geslapen en vandaag overdag heel de dag erg moe. Dus zo maar is optijd naar bed.

Berrie

Go' Micky, fijn dat het je lukt naast alles te ondekken en je te settelen ook nog zo veel info te geven via app, Skype, SMS, reisblog,. Zo ben je toch nog dichtbij en hoeven we je niet te missen. Laat je gehele anvontuur zo gesmeerd verlopen! Have fun.

Eline

Al veel van de stad gezien? Is het mooi daar?
Ik hoop dat je kamergenoten een beetje gezellig zijn. Succes met de dingen regelen morgen / straks.

Sandra

Goed nieuws. Raar dat je nu aan de andere kant van de wereld bent. Geniet ervan.

marion

Fijn meid. Ik ben de hele dag aan het rekenen hoe laat het bij jou is. Of je slaapt of van alles aan het doen bent.
Ik heb begrepen dat het heet is daar. Nou hier niet. Thuis is het wel erg stil.
xxx

Marion van Brussel

Je bent er ........ Eindelijk, na al die tijd van er naar uitzien ! Have fun en de groeten van Judith

christel

En nu wachten op de foto"s................

Vera

En dan lees ik maar weer dat je alles super geregeld hebt;) Wat fijn!
Is het allemaal duidelijk(er) geworden op je oriëntatiedag?

Ik wist dat je het niet kon laten om snel te spieken op die usb-stick haha:P Maar dat geeft niet. Het is je gegund!

Dikke knuf Vera

Thea

Fijn om te horen dat je goed bent aangekomen, leuk om je eerste berichtje te lezen. Late reactie maar zie nu net je berichtje pas.
Heb maandag nog aan jullie mam gevraagd of je goed was aangekomen.
;-)
Veel plezier daar.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active